Първоначално публикувано от sonny2
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
156sw 2.0т.с. харч на масло или друго...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от sonny2 Покажи съобщениеВидимо от гарнитурата на всмукателя беше влизало масло в 1ви цилиндър и я смених. След обстойно разглеждане на прехода от вмукател към глава имаше най много нагар на 1ви цилиндър.
Казвам го като насока, не като диагноза......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от sonny2 Покажи съобщениеняма да има развитие по темата. модераторът ако прецени може да я изтрие. пускам я на части!
Тука ще има поне още няколко страници съвети!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАаааа! Не може така!
Тука ще има поне още няколко страници съвети!
Comment
-
Първоначално публикувано от sonny2 Покажи съобщениеза протокола преди да я раздам ще сваля главата, ще сваля буталата и ще измеря ключа на компресионния сегмент за да се уверя ,че този блок е за кофата !На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеМайтапа на страна, но премири всичко. Ей така за спорта,
Comment
Comment